Morten Slotved (K), borgmester i Hørsholm Kommune.
Morten Slotved (K), borgmester i Hørsholm Kommune.
Del på Facebook
Del på Twitter
Udskriv
Send e-mail

DEBAT: Borgmester beklager uvenlig behandling

Af Morten Slotved (K), borgmester i Hørsholm Kommune:

Kære Hans-Henrik Tofft.

Tak for din mail af 27. april vedrørende din dårlige oplevelse med kommunens administration.

Du føler dig uvenlig behandlet, selvom du gjorde kommunen en tjeneste. Det beklager jeg. Selvfølgelig skal dialogen være ordentlig, og jeg vil sørge for, at vi fremover bestræber os på at yde den hjælp, som den konkrete situation kræver.

I Hørsholm Kommune arbejder vi i videst muligt omfang i overensstemmelse med kommunens digitaliseringsstrategi, hvor vi opfordrer borgere til at benytte de selvbetjeningsløsninger, som findes – herunder anmeldelse af rotter i kommunens system RotteWeb. Det er hurtigt og effektivt, og anmeldelsen går direkte videre til Kommunens rottebekæmper.

LÆS Hans-Henrik Toffts indlæg her: DEBAT: Rotter på loftet i Hørsholm

Systemet sparer kommunen for at anvende ressourcer, der i stedet kan bruges til andre velfærdsydelser. For nogle borgere, der ikke har en computer, kan det være vanskeligt at benytte selvbetjeningsløsningen, og i de tilfælde skal vi selvfølgelig være behjælpelige.

Generelt er strategien, at vi arbejder målrettet med at påvirke borgerne til at benytte de digitale selvbetjeningsløsninger.

Hvad synes du? Deltag i debatten på Ugebladets Facebook-side. Klik på nedenstående Facebook-link:

Publiceret: 03. Maj 2017 09:45
¨
Se også:

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de lokale nyheder hver
dag fra Ugebladet

ANNONCER
Se flere
Politiken
Seneste nyt
Ekstra Bladet
Seneste nyt
Jyllands-Posten
Seneste nyt