Del på Facebook
Del på Twitter
Udskriv
Send e-mail

DEBAT: YouSee’s smarte rekamestunt

Af Brita Bastogi, Breelteparken 203, 2970 Hørsholm

Sort skærm – NYTÅRSAFTEN!

Jamen, det kunne da ikke være værre. Her sad vi med bobler i glas og hjerter, mens vi ventede på at hilse på vores Dronning. Skærmen var sort, og boblerne forsvandt både her og der.

Og så var der ingen ende på snakken om terrorisme – intet mindre kunne forsage et sådant angreb på en af vore store traditioner.

Men, mon det ikke bare var et fantastisk smart reklamestunt fra YouSee.

Sort skærm nytårsaften viste os alle, hvor afhængige vi er af den kasse.

YouSee havde i månederne op til december sendt fine reklamer om salg af deres tv-boks med parolen ”Slip for faste sendetider”.

Når man spurgte, om man ikke kunne få sin regning i stedet for reklamer i den fine, hvide kuvert, var svaret nej, det koster 32 kr.

Var der ikke nok, der bed på reklamerne? – Hvad finder de så på?

Mørk TV – derefter en undskyldning, hvor de tilbyder alle det samme, som de i månedsvis har gjort med deres reklamer, kun denne gang – gratis og en hel del uden boks, + en masse ekstra muligheder for dem, der allerede har en boks i hele januar måned.

Når hele familien så har haft mulighed for at se dette kæmpeudbud, mon der så ikke opstår et behov, der er svært at stå imod?

Hvis jeg har ret, må jeg virkelig gratulere YouSee for deres opfindsomhed. Jeg ville bare ønske, at de i stedet koncentrerede sig om at forbedre forholdene for at kunne ringe og modtage opkald på mobilen. For det er virkelig dårligt. Samtaler bliver gang på gang afbrudt, så det eneste sikre er fastnettelefonen, og det er der jo en del mennesker, der ikke længere har.

 

Deltag i debatten på Ugebladets Facebook-side.

Publiceret: 02. Februar 2017 13:00
¨

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de lokale nyheder hver
dag fra Ugebladet

ANNONCER
Se flere