Straks jeg, lidt ydmygt, fortalte om mit problem fik jeg hjælp af de søde medarbejdere bag skranken i Borgerservice på Hørsholm Rådhus, skriver Jørgen Jessen.

Straks jeg, lidt ydmygt, fortalte om mit problem fik jeg hjælp af de søde medarbejdere bag skranken i Borgerservice på Hørsholm Rådhus, skriver Jørgen Jessen. Arkivfoto

DEBAT:

Kæmpe tak til pigerne i Borgerservice

Jørgen Jessen fik en udsøgt service, da han dagen før rejse opdagede, at hans kørekortet var udløbet

Af Jørgen Jessen, Rungsted Strandvej 117 B, Rungsted Kyst:

Fandt, dagen inden afrejse et par uger med bil rundt i Europa, ud af, at mit kørekort var udløbet. Henvendte mig kl. 10 i Hørsholm Borgerservice, hvor jeg, lidt ydmygt, fortalte om mit problem.

Straks fik jeg hjælp af de søde medarbejdere bag skranken. En begyndte alt papirarbejdet, mens en anden kontaktede Rigspolitiet og en tredje ringede til fabrikken, hvor selv kørekortet bliver produceret og informerede om mit problem.

Efter alt papirarbejdet var overstået, kom alle dokumenter i en forseglet mappe, og med en betroet vognmand sendt til firmaet, der skulle trykke mit nye kørekort. Og så kunne jeg ellers selv kl. 14 samme dag hente mit nye kørekort og uden dårlig samvittighed komme af sted på min to ugers rejse.

Kæmpe tak til pigerne i Borgerservice, der virkelig levede op til deres navn.

Publiceret 11 October 2019 06:30